2015. március 3., kedd

Ökokör vezetői képzésen voltam

A jelentkezési határidő utolsó pillanatában jött az Anyahajó levelezőlistájára, hogy a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) Ökokör vezetői képzést indít, és Fleischer Judit ajánlotta a szerveződő anyaközpontunkat, hogy a határidő után is fogadják el a jelentkezésünket, mert itt egy jó csapat alakult ki. Ezúton is köszönjük. Nosza, gyorsan jelentkeztem is, nálam igazán a babával jött el az az idő, amikor elkezdtem tudatosan vásárolni (értsd: képes voltam még Wekerléről is hazacipelni a biodobozt BKV-val, meg elkezdtem koordinálni a Youtyúk rendelést is), a vegyszerek számát csökkenteni a lakásban, mosható pelenkázni, komolyan venni a szelektív hulladékgyűjtést. Érdekelt, hogy milyen is az Ökokör, hogyan működik, mit lehet belőle kihozni. Hol is lehet ezt a legjobban megtudni, ha nem egyből a csoportvezetői képzésen? Nagyon vártam, a gyerekfelügyeletet megszerveztem a nagyival. Pénteken meglepődve tapasztaltam, hogy mennyien vagyunk, és hány felől érkeztünk. Jó volt látni, hogy ilyen sokan indítanak Ökokört az országban. Ismerősökkel is találkoztam: Hajnival Kispestről, Ildikóval a Háztűzőrzők tatai anyaközpontjából, így egy kis tapasztalatcserére is alkalmunk adódott.. Adódhatott, mivel a képzés jó hangulatú, laza volt, az ebédidőben volt idő más témákról is beszélgetni, és a játékos feladatokon keresztül minden résztvevővel válthattunk pár szót. A képzés igazán hasznos volt, gyakorolhattuk a problémás helyzetek megoldását, a megfigyelést és odafigyelést, és közösségben játszható játékokat is megismerhettünk. És hogy mi is az az Ökokör? Háztartászöldítés örömmel, lazán. Gyere, és nézd meg! Holnap indulunk a lakótelepen! Zöldbe, matrózok, horgonyt fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése