2015. február 18., szerda

Blanka mesélte...

... a Horgoló-körről:

"Az a jó a horgoló körben, hogy függetlenül attól, hogy mennyire vagyunk produktívak, (által. semennyire) a beszélgetések során mindig létrejön egy-egy összekapcsolódás. "Te hogy? Én így. Te is? Én is!"Szűrővizsgálatok, baba nevek, szülésznő választás, testvér-ügyek körül forgott a szó - ma sok várandós volt közöttünk. Jövő héten a Platán vezető Almási Ildikó is csatlakozik hozzánk, reméljük, néhány lelkes idős klubtaggal karöltve."

... és egy csodáról:
"A mai vacsoránkról van szó... Az egyik anya megfőzi, süti az óriás adag rakott krumplit, de beállít a nagyi is egy teli kosár finomsággal. Mi legyen a sok ebéd sorsa? Közzéteszi az Anyahajó Csoportban, hogy vigye, aki-amit-kér belőle. Lecsapok azonnal, nem sokkal utánam jön egy receptjavaslat a maradék felhasználására, majd bejelentkezik a szomszédasszonyom is egy adagra. ...Akit csak fél szóval kell kérnem, és házhoz is szállítja nekem! Az étel isteni finom, és általunk, az anyaközpont által összeszervezett bio- és kistermelői alapanyagokból készült, de ez csak hab a tortán. Megilletődve fogyasztottam. Hiába, engem megrendít, borzongat, lenyűgöz, hogy ilyet lehet egy elidegenedett nagyvárosban! Köszi, Edina, Vera!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése