2015. február 1., vasárnap

Életmódi

Tusink írta a legutóbbi Életmódiról:
"Életmódiról egy kis helyzetjelentés. :) Hétfőn négyen jöttünk össze, én ismét, szokás szerint nehezen indultam neki. Most igazán éreztem, mit jelent, hogy elköteleződtem, és mennyire de mennyire rég feladtam volna, ha egyedül ugrok neki. Mennyire rég, ez vicces, mert ugye alig több, mint egy hónapja kezdtük... szóval ennyit a kitartásomról. De a lényeg, hogy nem adtam fel, sőt nem adtuk fel. Kis bemelegitő (nincs hosszú i.m:(() a tornapályán, aztán nekiindultunk a köröknek. Sikerült a 13 jelentem, egyelőre hosszú iv futás, kocogás, rövid iv séta. Megismerhettük, igaz csak szóban Réka remek salátáját, ami az összetevőket tekintve egy vitaminbomba, talán legközelebb kapunk kóstolót, és receptet is.
Beszéltem a kefires lenmagos tisztitó kúráról, amit talán jövő héten kezdek, ezen a héten nem indult el. Én már 1500 forinttal, Dia 4000 forinttal gyarapithatja az Anya-ha - jó kasszáját, de hivatalos mérlegelés 5.-én. Edina felavatta az új futónaciját, hát repült, mint a szél...lehet vehettem volna mégis egyet.
Jövőre való tervek: Én azért mellékesen és nem igazán fogadalomként, de még mindig kerülöm a fehér lisztet és a cukrot. Felfedeztem a Lidl welness kenyerét, szertintem nagyon finom. Nem olcsó, mert 315 forint 25 dkg, de nagyon tartalmas, egészségesek a hozzávalói, laktató, javasom kipróbálásra.
a jövőben szeretném ezt folytatni. Ami még forog a fejemben az Életmódival kapcsolatban az ez egészség orvosi, szűrővizsgálati része, amiről majd szertintem beszélni fogunk.
A jövő terve még, hogy végre tavasz lesz (legalábbis reméjük) és akkor már gyerekekkel együtt is lehet jönni, már világosban is látjuk majd egymást.
Tervem még a pingpongosok felkeresése, már megnéztem hétfőn és csütörtötkön pinyóznak a közösségiban.
Szóval van múltunk, jelenünk, és tervek a jövőre...szóval gyertek, csaklakozzatok, induljatok neki. Együtt könnyebb, mindenki a saját tempójában mozoghat, itt minden csak ötlet, javaslat, semmi nem kötelező, mindössze lehetőség."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése