2015. február 11., szerda

Életmódi - Tusi őszintén mélypontokról és szárnyalásokról

"Mélypontok és szárnyalások

…szóval inkább az első mostanában. Legalábbis ami a futást illeti mindenképpen. Egyszerűen alig megy. Hétfőn elvacakoltam egy pedikűrrel az időt, így késve értem ki a pályára. Igyekeztem, lelkes voltam, és nagyon örültem, hogy Dia ott van. Kiderült azonban, hogy épp az utolsó körét nyomja, abba becsatlakoztam, aztán jött a csacsogós rész, hogy megy a bölcsi beszoktatás…stb. Dia távozott, én pedig, még mindig lelkesen nekiindultam. És nem ment. Azt hittem beledöglök…persze tudtam, hogy nem…de mégis. És az Életmódi történetében elsőnek két kör után lógó orral hazavánszorogtam. Nagyon rossz érzés volt, fizikailag és lelkileg is kimerített.

De sebaj, jött a másnap reggel, már futócuccban vittem a gyerekeket, és az óvodából egyenest a pályára mentem. Lendülettel, mosolyogva. Kezdtem a gépeken, ott ment 20 perc intenzív mozgás. És elkezdődött az alkudozás magammal: ha itt most egy óra, akkor nem kell futni…stb. Erőt vettem ismét magamon, a nap sütött, jó idő volt, nekiindultam. Az első fél kör ok, aztán mélypont…alku: ha lesétálom a 13at, bocsánat 14 et, mert már ott tartunk, akkor az ér? Vagy a másik, ha tegnap lenyomtam két kört, akkor azt most hozzácsaphatom a maihoz? És mindez fél körönként. Párbeszéd magammal, kiakadás, kimerülés…8 körön keresztül. A kettő utolsó a 9. és a 10. sétálva. Nem voltam ettől annyira lelkes.

A végén már fizikálisan rosszul éreztem magam, és ismét hazabaktattam. És egész nap hulla fáradt voltam.

Annyira tudom, hogy nekem a csapatos mozgás való. Persze, kitartok, írtam még pár nappal ezelőtt, de csak fogcsikorgatva. Mikor jön már a „én annyira szeretek futni, alig várom már” érzés????

Most, hogy Dia Olivérje elkezdi a bölcsit, talán be tudjuk iktatni a reggeli mozgást is. Lehet, hogy a napfény jót tesz majd?

Segítség, csatlakozzatok.

Ami pozitívum mégis, az a kajáláshoz köthető. Magammal ellentétben, illetve azzal, ahogy eddig csináltam, ez az életmódváltó étkezés kiválóan megy.

Hogy is néz ez ki részleteiben:

- reggeli egy pohár kefír vagy aludttej egy kanál lenmaggal és egy kanál utifűmaghéjjal

- ebéd normál főtt étel, amiben ha véletlenül van tészta az teljes kiőrlésű, ha főzelék van, az nagyon hígan berántva teljes kiőrlésű rozsliszttel. Egy fogás általában

- délután, ha megéhezek, de ez nem mindig van így, ebédtől függ, gyümölcs, napraforgó

- vacsora változó, sajt felvágottal, lidl welness kenyér sajttal, felvágottal

- nassolás: szotyi, kivételesen találtam egy fittnasi nevű márkát, tegnap annyira sütit kívántam, vettem a linzerükből, ha péksütis nasi akkor Norbis.

- sok víz, főleg ha itthon vagyok, sajna, ha elmegyek ezt nem nagyon tudom kivitelezni

És lassan ugyan, de mennek lefelé a kilók.

Meglepő számomra a türelem ezzel kapcsolatban, szemben a mozgáshoz köthető türelmetlenséggel.

Most itt tartok, szükségem van a társakra most nagyon, várom a sporttársakat, csatlakozókat. Ígérem a most kapott energiákat kamatostól visszaadom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése