2015. február 17., kedd

Életmódi - Tusi fogadalmai

"Nézzük egy kicsit a fogadalmaimat.
Kezdtem azzal, hogy heti egy óra mozgás,napi két liter víz. Nem hivatalosan, de ezzel együtt, próbaképp kiiktattam szinte teljesen a cukrot és a fehérlisztet a táplálkozásomból. Egy darabig, mondjuk kb. tegnapig azt gondoltam én vagyok az überkirálynő, mert ez azért nem semmi...De tegnap, mikor az xedik KFC csirkecombot is megettem, és ez nem az első eset az elmúlt hónapban, rádöbbentem, hogy valami nem ok. Ha nagyon szakszerű lennék, azt mondanám kompenzálok, de így csak simán azt mondom jól átvertem magam. Elhittem, hogy ennyi, hogy liszt cukor no, ez elég, ezt megerősítettem magamban, innentől meg azt játszottam, hogy jöhet minden, hiszen már akkora dolog, hogy na.
De most újabb lépésre szántam el magam, kiiktatom az olajban sült, panírozott dolgokat az étrendemből. Hozzáteszem ez nagyon nehéz lesz...Ugyanis bevallom imádom a rántott csirkét. Szóval az elkövetkező hetek nagyjából arról fognak szólni, hogy keresem majd azt a módszert, hozzávalót az elkészítéshez, ami leginkább emlékeztet a rántott...valamire, és kifejlesztem az egészséges verziót. Ez ugye eleve kizárja a gyorséttermi verziót, ami magában jó, feltételezi a saját elkészítést, amiben valóban tudom, hogy mi van. 
Régebben próbálkoztam már a sütőben készíthető kukoricapehelybe forgatott változattal, lehet kipróbálom.
Most pedig öltözés, kihasználva, hogy nincsenek még gyerekek indulás egy kis kosarazásra Robival.
Gyertek hétfő hatkor."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése