2015. január 14., szerda

Életmódi

Az Anya-ha-jó legénységének egyik oszlopos tagja, Tusi hirdette meg az Életmódit tavaly decemberben. Először keddi, majd hétfői napokon találkoztunk este 18:00-kor a lakótelep futópályájánál, és mindenki kedve és teherbírása szerint futott, edzett, kocogott, trécselt, nyújtott, kondizott. Eddig négy alkalmon vagyunk túl, melyekről így írt e-mail-en és fb-csoportunkban Tusi:

December 9.:
"Sziasztok!Megvolt az első találkánk, négyen voltunk, Karinát is belevéve. Kezdtük Diával egy kis tornapályás átmozgatással, Orsi és Karina érkezésekor néhány közös tornagyakorlat következett, majd Orsiéknak sajnos menni kellett, de legközelebb jön. :) Diával róttuk a köröket, elsőként tempóst gyaloglást terveztünk, de ebből az lett, hogy a pálya két hosszabb oldalán futottunk, a rövidebbeken gyors séta következett. A végén jött egy közös levezetés...és közben persze a traccsparty. :) Nagyon jó volt, nem haltam bele, pedig van rajtam kb 20 kiló plusz, és nagyon edzetlen vagyok. Ezt csak biztatásként írtam a bizonytalankodóknak. Jövő hét kedden 18 előtt 5 perccel találkozunk a futópályán lévő tornapályán. Gyertek. Következő héttől hétfői időpontra tervezzetek, és aztán a jövőben maradunk is a hétfőnél. Ha lesz gyerekmentes csütörtökön, esetleg ott beszélgethetünk a továbbiakról. :))"
 
December 17.:
"Tegnapi Életmódi 3 anyukát mozgatott meg, és két apukát, akik gyerekvigyáztak. Bemelegítés, tornapálya, majd 10 kör részben séta, részben futás. Dia és én nem voltunk a legjobb formánkban, de egymást sikerült átlendítenünk a holtponton és végigcsinálni a tervet. Csacsogás témája: Hogyan legyünk kitartóak, hogyan cseréljük le az átmeneti diétákat tartós, egészséges életmódra, mi legyen a példa a gyerekeknek? Jövő héttől hétfőnként találkozunk, gyertek!!"

Január 5.:
"Ma is egy szuper Életmódi volt. :) Odamenetben, amikor meg egyet húztam az széldzsekim kötőjén az jutott eszembe, hogy én most hülye vagyok, vagy hülye vagyok, de azért bandukoltam tovább a szélviharban. Aztán a sarkon kb. együtt fordultunk be Diával, és már az is nagyon jó volt, hogy ha hülye is az ember lánya, legalább a többes szám megengedett. Szóval semmi meghátrálás, a BUÉK után elkezdtünk bemelegíteni, tornászni, amikor megjött Réka is, aki majdnem átugrott helyből a kerítésen, de aztán mégis az ajtót választotta, így már hárman nyomtuk a gépeket és a traccspartit. Majd megérkezett Orsi Karinával, a kis legkisebbünk sajna nem volt party- hangulatban, ezért csak egy kis időre csatlakoztak hozzánk. Most valahogy Robi sem volt elég vonzó Karinának, így hamar elmentek haza, reméljük jövő héten Orsi is futhat velünk. Merthogy ezt követően legyűrtük a 10+1 kört, ami már fejlődés az eddigiekhez. Hosszú szakaszon kocogás, rövid szakaszon gyaloglás. Mindenki megitta a két liter vizet a mai napon, és a heti egy óra mozgás megvolt. Hátha még több is lesz. Én teljes kiőrlésű, saját készítésű zsemléket vacsoráztam tonhal krémmel, ma nem ettem édességet és cukrot, fehér lisztet. Hurrá. Jó volt nagyon a mai is. Igazi sikerélmény, gyertek, csatlakozzatok!"

Január 14.: 
"Életmódi...Megkésve bár, de törve...de, kicsit törve de erről majd máskor, máshol máshogyan. Szóval megvolt a hétfői Életmódi, a lányok egy része kicsit késett az Íriszes megbeszélés miatt, és én is kicsit késtem így az egyik Réka rótta a köröket, mire odaértem. Együtt nyomtuk a tornát mikor megérkezett Orsi kíséretül hozva két szurkolót, és másik Réka, Edina, Dia, akik azonnal be is szálltak a tornába. A téma, ami az életmódihoz kapcsolódott a fogadalmak köré csoportosult, Dia csatlakozott az "Ahány kilót lefogyok, annyi ezressel támogatom az Anya-ha-jót" féle mozgalomhoz, amit én kezdtem, másik Réka az elfogyasztott és a majdnem elfogyasztott péksütik árát dobja a közösbe, Edina pedig a kihagyott desszertekét. Azt hiszem, ha így haladunk az Életmódisok lesznek az Anyahajó legnagyobb szponzorai. A heti fogadalmam az egy óra mozgás és a két liter víz naponta, az sikerült. Sajnos több mozgás nem fért bele, de szeretném ezt privát úton növelni. Dia 3 litert is megivott, Rékák még javítani szeretnének az átlagukon, Orsinak nem volt probléma az ivászat. :) A hétre ezt szeretném tartani, de zárójelben megjegyzem, hogy nem életmódis fogadalomként, de viszonylag sikeresen kerültem eddig a cukrot és a fehér lisztet. Nagyon várom a blogot. :) Szóval hajrá lányok, asszonyok, fiúk, férfiak, lehet csatlakozni, kizáró ok nincs! :) :)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése