2015. január 20., kedd

Életmódi

Tegnap az Életmódi szülőanyja, Tusi sajnos nem ért rá, de a neten keresztül lelkesített minket: "Személyemet ma nélkülöznötök kell, de pótolom a héten az elmaradásomat. Nélkületek persze sokkal nehezebb lesz, de nem adom fel a heti 1 óra mozgást. Igyunk sokat továbbra is, emeljük meg a körök számát 12-re. Igyekszem megkörnyékezni a héten a ping-pingosokat is. Hajrá Hétfőn Hatkor"

Végül Dia és Réka csaptak a lovak közé; Dia így írt a tegnap estéről: "12 kört teljesítettem a szokott módon - egyenesekben futás, íveken gyors gyaloglás. Juhúúúú! Én nagyon büszke vagyok magamra, hiszen nem volt könnyű egyedül belekezdeni... Ha hamarabb olvasom Tusi bejegyzését, akkor valószínűleg el sem indulok. De Réka pont jókor, egy holtpontnál érkezett, és a 6. körtől jött velem néhány körre, párat teljesen végigfutott. Aztán a gépeken izmosodott, míg én befejeztem a mai kihívást, a 12 kört. Ez is nagy segítség volt, mert így, hogy ott volt, nem mertem lecsalni a végét sem, hátha észreveszi. Szóval a mai tanulság ismét az, hogy együtt minden könnyebb! Tehát jövő héten ott legyetek!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése